Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 26 Aug 2013 14:37:02 +0200
Dnia Mon, 26 Aug 2013 08:23:52 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> Na 99% nic nie mówił na ten temat. Ten 1% zostawiam swojej niepewności,
> bo drugi raz nie zamierzam sprawdzać ;)

Hmm. To ciekawe. Bo drze pysk przy niepodpisanym sterowniku urządzenia /
pseudourządzenia np. przy starszych wersjach Daemon Tools. AFAIR. Przy
wrzucaniu rootkita w postaci zabezpieczenia już nie był taki ostrożny? Hmmm.
:D

[ Oo… to teraz jeszcze będziesz strajkować głodowo, tak? Nie myśl sobie,   ]
[ że mnie to rusza… w ogóle mne to nie rusza! NO ZJEDZ TEGO BANANA!!!      ]
[                                              (Król Julian, „Madagaskar”) ]