Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 23 Aug 2013 15:17:39 +0200
Dnia Fri, 23 Aug 2013 08:45:52 +0200, GAD Zombie napisał(a):

(ciach…)
> Wyczytałem w sieci, że ten Starforce jest niekompatybilny z Win7, więc
> pewnie z Win8 też. Rozumiem, że nie działa. Ale dlaczego zdemolował
> system od razu, to już nie wiem.
> Trochę teraz strach instalować starsze rzeczy, bo nie wiadomo co innego
> spowoduje podobne straty.
> Czekam na poprawki do systemu :). Może z czasem będzie lepiej.

Podejrzewam, że sterownik zabezpieczenia próbował się wpieprzać i mieszać
tam, na co system generalnie nie miał mu ochoty pozwolić i dawał po łapach.

[ I've got nothing against God. It's his Fan Club I can't stand.           ]
[                                                     (znalezione w necie) ]