Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 24 Aug 2013 01:37:40 +0200
Dnia Fri, 23 Aug 2013 22:24:57 +0200, artiun napisał(a):

> Sterownik do gry? Jeśli istnieją to proszę o podanie co (w sensie
> usługi/sterownika) instaluje gra.

Różnego rodzaju zabezpieczenia, które de facto potrafią się zachowywać
niczym rootkit. Swego czasu mało mnie szlag nie trafił przy próbie
instalacji AFAIR pudełkowej (nie Steamowej) wersji pierwszego BioShock.
Instalowało się, docierało niemal do końca, wywalało błąd i kasowało całość.
Winne okazało się cudowne inaczej zabezpieczenie, które - uwaga - w jakiś
sposób wykrywało, że od zalogowania się do systemu użyty był Process
Explorer. Autorzy zabezpieczenia uznali, że skoro ten program jest w stanie
pokazać, gdzie zabezpieczenie grzebie, to najpewniej użytkownik, który z
Process Explorera korzysta, to ten wredny pirat, który zabezpieczenie chce
obejść. :-/

(ciach…)

[ Życie jest jak psi zaprzęg. Jeśli nie jesteś na przedzie, widok nigdy    ]
[ się nie zmienia.                                        (Lewis Grizzard) ]