Re: [WINNT] Stabilność Windows 8

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Stabilność Windows 8
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sat, 24 Aug 2013 15:07:40 +0200
Dnia Sat, 24 Aug 2013 04:44:08 +0200, artiun napisał(a):

> :) w grach się z tym nie spotkałem(może za mało ich mam :) ). Tu się jednak
> zgodzę. Process Explorer praktycznie mam odpalony cały czas (dawniej
> sysinternals teraz m$), nie powiem co to było (nie pamiętam), ale zachowało
> się tak jak napisałeś.
> Z tym, że... nie był to np. PowerISO (własny sterownik dla wiirtualnych
> napędów), czy też java (własna usługa - choćby update).

Dlaczego sterownik wirtualnego CD miałby chcieć ukrywać co robi tak, jak to
mają w „zwyczaju” mechanizmy zabezpieczeń - działające momentami wręcz
niczym rootkity - to ja naprawdę nie wiem. Tak samo zresztą, jak
aktualizator Javy…

> Co do sterownika w grach mogę się zgodzić o tyle, o ile np. wymagają
> urządzenia fizycznego (sterownik), chodzi mi np. o kinect.

Co się możesz zgodzić, albo nie zgodzić? Gra przychodzi z zabezpieczeniem,
nie ma uruchomionego mechanizmu obsługi zabezpieczenia, to sobie gry nie
zainstalujesz / nie pograsz (modulo crack).

> Z kolei są takie, które potrafią wprowadzić serwis - np. od google (co
> jest zupełnie zbyteczne, a wynika z klikania bez czytania).

O jaki serwis Google Ci chodzi?

> Na dzień dzisiejszy trudno uniknąć oprogramowania (freeware, opensource) bez
> narzutu związanego z propozycją instalacji dodatków. Trzeba zwyczajnie
> czytać co się klika (nie klepać bezmyślnie Dalej/Next).
> Ale to już było omawiane :)

W momencie instalacji gry wymagającej zabezpieczenia możesz sobie chcieć
czytać do usranej śmierci - nie ma opcji instalacji bez owego
zabezpieczenia, a zabezpieczenie potrafi być na tyle upierdliwe / inwazyjne,
że system po próbie jego uruchomienia powie, żebyś sobie pobiegał.

[ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu,     ]
[ a potem pokona doświadczeniem.                      (znalezione w necie) ]