[WINNT] pytanie o 192 i 10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] pytanie o 192 i 10
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Wed, 17 Jul 2013 00:14:36 +0200
Przypadek z dziś.
Rozwiązałem, nie  wiem dlaczego zadziałało.
Neostrada, komp łączony po wifi - dalej idzie drugi po kablu od pierwszego. Oprogramowanie od MS idzie (firma). Kompy się widzą. Jeden i drugi nie ma internetu. Modem w postaci USB (nie jakieś mobile - łączy się z routerem, który stoi 1.5m - do 2m dalej). Zasięg max. Co zrobiłem. Zresetowałem router. Zamieniłem adresy - router 10 sieć wewnętrzna 192.168.., ktoś zrobił inaczej. Nie rozumiem jak mogło pomóc, mam po wi WiFi z 192...
Udostępniłem połączenie - ok, przeszło.

Dlatego pytanie, czy zmiana z klasy 10 na 192 mogła pomóc?
Nie spotkałem się z tym.

--
Artur
4 weeks 2 days 6 hours 44 minutes 5 seconds and 618 milliseconds.