Dnia Wed, 12 Jun 2013 11:54:23 +0200, GAD Zombie napisał(a):
> Nie robi.
> Osobiście kilka lat siedziałem w serwisie i obsługiwałem klientów przez
> telefon. Jeśli klient ma 50 lub ponad 60 lat, a tacy są, to wyjaśnienie
> najprostszej rzeczy może być niewykonalne. Nieraz z kumplami w pracy
(ciach…)
> Dlatego rozumiem doskonale Przemka, że szuka programu idiotoodpornego,
> bo z innym niektórzy nie dadzą rady i tyle.
Niestety w takich sytuacjach najmniej idiotoodporny jest ów serwis. Dla
mnie, dla Ciebie kwestie loginu, hasła, slashy czy otwierania „Mój komputer”
są trywialne i banalne. Dla użytkowników, którym ma się pomóc -
niekoniecznie. Wczuć się w ich sytuację i przedstawić rozwiązanie
maksymalnie zrozumiale wcale nie jest trywialnym zadaniem.
Nie jest to jednak niemożliwe. Śmiem tak twierdzić od ponad roku opiekując
się serwerem dla ponad 30-osobowego stowarzyszenia, w którym najbardziej
oblatana komputerowo osoba, to moja znajoma, której komputer podobno własnym
życiem żyje i której się wiele rzeczy „samo” klika / przestawia / przestaje
działać.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
[ (JoeMonster.org) ]
|