Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: Przemysław Adam Śmiejek <niechce@spamu.pl>
Date: Tue, 11 Jun 2013 17:15:15 +0200
W dniu 11.06.2013 17:05, m4rkiz pisze:
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message
news:51b6eb46$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
A uwierz mi, nieraz już mocno się wyginałem, żeby klient pobrał
TeamViewerQS ze specjalnie spreparowanej strony i odpalił. [...]
Niestety dyskusja w sporej mierze przerodziła się ,,w jesteś gupi, bo
potrzebujesz coś innego niż ja rs czy Ryk potrzebujemy''.

przepraszam ale w takim razie jestes dupa a nie support jezeli przerasta
cie przeprowadzenie usera przez:

1. wpisz w przegladarce jako adres strony tiny.pl/hswxg

No właśnie to jest najtrudniejsze :D Ludzie z ery googla już nie umieją wpisywać urli ;) Wklepują urla w googla.

2. wcisnij enter

to nie sprawia problemu już. Problemem jest 1. Niektórzy panikują już na samą myśl o wpisaniu adresu xy.pl/abc i najpierw trzeba ich uspokajać a potem próbują wpisać. Czasami wiele prób jest nieudanych. Próbowałem z Ctrl+L, ale O Jezu, O Jezu, jak ja mam to nacisnąć? Razem? Oczywiście w końcu jakoś się udaje, dlatego wersja z łatwością TVQS jest OK. Za to jakbym przeprowadził przez instalację chrome i dodatku, to już słabo widzę. To znaczy ostatecznie bym przeprowadził, ale sęk w tym, że ma być łatwo i nie zmęczyć i nie zdenerwować drugiej strony.

3. potwierdz ze chcesz uruchomic program

e-e, trzeba naklikać na pobranym w okienku pobierania. Ale to nie problem akurat.

4. podyktuj mi wszystkie numery z okienka ktore sie pokazalo

No taką łatwość to zapewnia TeamViewer, który jest płatny i stąd dyskusja o odpowiedniku.

--
Przemysław Adam Śmiejek