Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Wed, 12 Jun 2013 16:38:26 +0200
Dnia Wed, 12 Jun 2013 11:54:23 +0200, GAD Zombie napisał(a):

> Nie robi.

Serio? Przypominam, ze nie rozmawiamy o wpisywaniu duzych zer w pola, ani
otwieraniu nie swojego komputera. Rozmawiamy o:

"poczte sprawdzic i kliknac linka"

To tez przerasta 50 latka? Jesli tak to co on na tym kompie robi? Oglada
wygaszacz ekranu z symulacja akwarium? Czy uzywa zamiast grzejnika?
Sa pewne granice, ponizej ktorych nawet skonczony kretyn sie nie lapie. W
sumie gdybym sie uparl to bym mojego kota nauczyl klikac w linka, gdybym mu
w mailu animowanego gifa z mysza dolaczyc.

> Osobiście kilka lat siedziałem w serwisie i obsługiwałem klientów przez
> telefon. Jeśli klient ma 50 lub ponad 60 lat, a tacy są, to wyjaśnienie
> najprostszej rzeczy może być niewykonalne. Nieraz z kumplami w pracy
> mówiliśmy, że z tego to książkę z dowcipami możnaby napisać. Np:

Znam to z autopsji, tez sie o to ocieram, ale granice debilstwa sa
zdecydowanie zanizone przez OP.

--
pozdro
R.e.m.e.K