Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 21:58:58 +0200
Dnia Tue, 11 Jun 2013 21:30:29 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> I jak im ją przekażesz? Przez wpisanie URL? :D

Nie. Wysyłając link mailem, albo cały tutorial w postaci PDFa jako
załącznik. No chyba, że Twoi userzy nie potrafią kliknąć na link w mailu /
otworzyć załączony plik PDF - wtedy to ja przepraszam uprzejmie, ale
powinieneś zacząć od zorganizowania kursu obsługi komputera. Albo rzeczony
tutorial wydrukować i wysyłać przesyłką pocztową za pobraniem…

(ciach…)
> Ale dzisiaj np. podawałem babce, która najpierw sobie go zapisała na
> kartce, a potem wpisała w komputer :D Poszło jej sprawnie i od strzału.
> Ale po co na kartce, nie wiem ;D

Pewnie dlatego, że tak kobiecie wygodniej. Choć akurat moja definicja wygody
się tutaj różni… :)

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]