Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera - Chrome
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 16:05:14 +0100
"Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> wrote in message news:51b6eb46$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
A uwierz mi, nieraz już mocno się wyginałem, żeby klient pobrał TeamViewerQS ze specjalnie spreparowanej strony i odpalił. [...] Niestety dyskusja w sporej mierze przerodziła się ,,w jesteś gupi, bo potrzebujesz coś innego niż ja rs czy Ryk potrzebujemy''.

przepraszam ale w takim razie jestes dupa a nie support jezeli przerasta
cie przeprowadzenie usera przez:

1. wpisz w przegladarce jako adres strony tiny.pl/hswxg
2. wcisnij enter
3. potwierdz ze chcesz uruchomic program
4. podyktuj mi wszystkie numery z okienka ktore sie pokazalo