Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 13 Jun 2013 01:21:03 +0200
Dnia Wed, 12 Jun 2013 23:13:53 +0200, zlotowinfo napisał(a):

> ja cie zrozumiałem ale czy ty siebie rozumiesz?
> teamviewer sporadycznie do zadań zdalnych wystarczy ci bez płacenia

http://www.teamviewer.com/pl/help/213-How-exactly-is-private-use-defined.aspx

Teraz poczytaj posty wątkotwórcy, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia,
czy support z użyciem TeamViewera ma być świadczony komercyjnie, czy nie.

[ Jedyna absolutnie precyzyjna definicja grafomana: jest to taka osoba,    ]
[ która pisze bez honorariów.   (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]