Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Mon, 10 Jun 2013 11:02:08 +0200
Na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt, osobnik mieniący się nazwą
Przemysław Adam Śmiejek naskrobał(a):

> No właśnie sęk w tym, że ja potrzebuję nie do domowego. Ale jednocześnie
> nie tak komercyjnego, żeby zarobiło sobą na abonament 110zł miesięcznie.

Czegoś nie rozumiem w tej całej dyskusji.

Piszesz że potrzebujesz coś na podobieństwo TV a nie chcesz płacić, to jest
OK.
Gdzieś stwierdzasz że interesuje cię połączenie do więcej niż jednego
gościa na raz, a zauważ że 110 zeteł to koszt *właśnie za dostręp do
jednego gościa*, każdy następny to podwyższenie miesięcznego abonamentu o
29 zeteł.
Więc powinien ci wystarczyć darmowy TV bo nie zmieścisz się w kosztach.

Sam używam TV do domowego "zastosowania", a mam tam podpięte coś koło 10
kompów gości, łącze się jednak tylko z jednym na raz i nie organizuję
żadnych meetengów.
--
...::: WISKOLER :::...
Stirlitz energicznie wtargnął do gabinetu Hitlera. "Czego chcesz?" -