Re: [WINNT] Czym sprawdzić błędy na pendrive?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Czym sprawdzić błędy na pendrive?
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Wed, 5 Jun 2013 23:36:52 +0200

Użytkownik "artiun" <artiun@spam.wp.pl> napisał w wiadomości news:51afa398$0$1265$65785112@news.neostrada.pl...
Jak wiadomo, pendive maja ograniczoną pulę zapisów i odczytów (kontrolery przy nieumiejętnym używaniu mogą zgłupieć bez względu na to ile GB mają do obsługi). Nic nie wiem na temat "wiecznej" na nie gwarancji (czas zużycia całego sprzętu, czas kiedy przechodzą do historii, a mimo to dalej nadają się do użytku).

Pomyślałem sobie, że gdyby taki pen już dogorywał, to rzutem na taśmie zapisać tam np. płytę z diagnostyką, czy instalką systemu, zablokować do zapisu i używać read-only, udając startowanie z CD-ROM-a. Odczyt, czytałem, że nie niszczy komórek, jak zapis...?