Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 7 May 2013 19:28:13 +0200
Dnia Tue, 7 May 2013 16:39:22 +0200, Anerys napisał(a):

> Ano chyba, że tak :))
> No, jeśli masz to już w kompie, to problem z głowy - chodziło mi o sytuację,
> że czas potrzebny na pobranie, instalację bądź inne przygotowanie programu,
> przekroczyłby wielokrotnie czas potrzebny na użycie komendy już wbudowanej.
> Co przy jednorazowym wykonaniu nie miało by sensu. Ale przy większej ilości
> konieczności przewaga "yin" nad yang" może się zmienić w drugą stronę. Ja
(ciach…)

Seriously ściągnięcie 2MB, wypakowanie ZIPa i kliknięcie dwa razy w EXE to
tak wielokrotnie przekracza czas potrzebny na użycie tracert i pingowanie
później hosta który może sprawiać problemy? Zwłaszcza, że WinMTR załatwia
obie te sprawy za jednym zamachem. :D

[ People choose the paths that grant them the greatest rewards for the     ]
[ least amount of effort.                        ("House M.D. 1e01 Pilot") ]