Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [ot] OE - z zadnego konta nie wysyla wiekszych zalacznikow
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 7 May 2013 21:38:52 +0200

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości 16jimz27u6f1k.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:16jimz27u6f1k.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...
Seriously ściągnięcie 2MB, wypakowanie ZIPa i kliknięcie dwa razy w EXE to

Ściągnięcie... zwłaszcza, gdy są straty na pakietach :))
To już lepiej "dla potomności", gdy wszystko gra...

tak wielokrotnie przekracza czas potrzebny na użycie tracert i pingowanie
później hosta który może sprawiać problemy? Zwłaszcza, że WinMTR załatwia
obie te sprawy za jednym zamachem. :D

Zmierzyłbym stoperem... :)) Pomijam bajery - same podstawowe czynności. Tracert zresztą też ma coś w rodzaju pingu - podaje trzykrotnie czas, w jakim dany host odpowiedział...

Spoko, nie deprecjonuję programu. Po prostu, w sytuacji okazjonalnego użycia wolę jednak posłużyć się tym, co mam pod ręką, niż później zastanawiać się nad pierdylionem "przydasi", czy użyję tego jeszcze, czy nie? Natomiast do częstszych prób jasne jest, że wygodniej będzie to wszystko zautomatyzować.