Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:59:09 MET DST

Michał Lisowski wrote:
> Tak przy okazji zgadniejcie pod jakim systemem przygotowywana jest
> transmisja Video BB ! Nigdy byście na to nie wpadli. Windows 98. Buhaha!!!

oczywiście CHIPa nie czytam i brać go do ręki nie zamierzam, ale widziałem
przedruk na tvn.bigbrother, otóż jako argument podali, że sterowniki
do kart są tylko dla Win98, zupełnie przypadkiem znalazłem gdzieś wątek
gdzie ktoś używał tych kart pod Linuxem
samo dopasowywanie systemu do sprzętu jest trochę dziwne, no ale ile można w
kółko gadać o zaawansowanych idiotach...

--
Every time I climb the mountain
And it turned into a hill