Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 02 May 2001 - 14:41:39 MET DST

Dnia 30 Apr 01 o godz. 23:40, Michał Lisowski napisal(a):

> Tak przy okazji zgadniejcie pod jakim systemem przygotowywana jest
> transmisja Video BB ! Nigdy byście na to nie wpadli. Windows 98. Buhaha!!!

Co to znaczy "pod jakim systemem przygotowywana jest transmisja"? Chodzi o
system, na ktorym chodzi koder, czy serwer? Bo serwer na pewno nie chodzi
na Win98 - o ile sie nie myle to TPI uzywa serwerow Suna, czyli bedzie to
jakis Solaris. Poza tym jest to chyba kilka serwerow a nie jeden (chocby ze
wzgledu na ograniczenie na max. liczbe strumieni w RealServerze). Natomiast
Win98 jest calkiem niezlym systemem do puszczania RealProducera. Chocby z
tego wzgledu, ze stosunkowo bezbolesnie obsluguje duzo roznych typow kart
framegrabberow, z czym np. w Linuksie jest gorzej... Nie widze
przeciwwskazan, zeby nie uzyc komputera z Win98 jako dedykowanej maszyny do
puszczania w zasadzie jednej aplikacji, dzialajacej praktycznie
bezobslugowo i obciazajacej procesor caly czas w takim samym stopniu... Jak
ruszy, to juz pojdzie ;-). Sam sporo razy robilem transmisje RV puszczajac
koder wlasnie na Win98 i jestem zadowolony...
Wiec podsumowujac - jak sie chcesz czepiac, to z sensem ;->.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl