Czy mozna sprzedac domene

Autor: X-15 (0o0_at_tenbit.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:46:30 MET DST

Witam
Jak to jest z tym naskiem. Czy mozna sprzedac domene *com.pl ? o ile wiem
nask, tylko przydziela i dalej jest wlascicielem. chyba, ze sie myle. Do
nasku niechce dzwonic i pytac sie. Mam ich dosc. Ostatnio jak bylem pierwszy
i ostatni raz na Bartyckiej w nasku to wyrwalem u nich zamek w drzwiach,
poniewac rygluja sie za dnia. A wszystko przez niezadowolonego interesanta.
Pytam sie go: do nasku to ktoredy ? pokazal mi droge i powiedzial, ze drzwi
sie zacinaja :)

Artek