Re: TPI, CHIP i BigBrother

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 08 May 2001 - 13:06:06 MET DST

Dnia 8 May 01 o godz. 3:41, Sławomir Białek napisal(a):

> Ja jeszcze nieskromnie chciałem dodać, że jeśli komuś się
> wydaje, że Linux jest złotym środkiem na wszystko to się bardzo myli.
> Z kilku moich komercyjnych doświadczeń z produktami Reala
> wychodzi na to, że nawet pod Linuxem ciężko jest zapewnić
> temu stabilność przez dłuższy okres czasu, a czasem miałem wrażenie,
> że szczególnie pod Linuxem.

A chodzi ci o koder czy o serwer? Bo u mnie serwer (fakt, ze na Solarisie a
nie na Linuxie) chodzi non-stop raczej bez problemow.
Problemy byc moze moga wynikac z faktu, ze to cholerstwo jest strasznie
pamieciozerne... Jak serwer ma malo pamieci, to pewnie bedzie sie wykladac...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl