Re: Chello kablowe

Autor: BxL (ppp_at_pk.pl)
Data: Sun 29 Apr 2001 - 16:51:09 MET DST

"Pawel Szymanski" <ever_at_kki.net.pl> wrote in message
> On Sun, 29 Apr 2001 13:29:57 GMT, "BxL" <ppp_at_pk.pl> wrote:
>
> [ciach]
> masz w 100% racje! do mnie przyszlo 2 smuytnych panow z TPSA,
> przystawilo mi pistolet do glowy i 'zaproponowali' zebym zamiast
> gigantyczhych rachunkow za internet, placil az 160 zl!
> cholerni oszusci! wykorzystali mnie!

Skoro tak myslisz to pewnie masz racje.
Ale zwroc uwage ze napisalem wczesniej: "SDI to oszustwo i wykorzystywanie
finansowe polskich internautow".
Uzywam chello, ale nie w Polsce.
I jako prywatny uzytkownik mam do wyboru rozwiazania alternatywne.
Podczas gdy wiekszosc polakow jest "skazana" na SDI, bo nic innego w
przewazajacej czesci kraju nie jest oferowane (po rozsadnych cenach dla
przecietnego smiertelnika). I w tym miejscu to jest porownywalne z
"pistoletem" o ktorym bylo wczesniej jest adekwatne.
SDI daje Ci jakosc krajowa (beznadziejny transfer, troszke lepszy od modemu)
przy cenie ponad swiatowej.
Nie chodzi o chwalenie sie, ale sorry nie spotkalem sie na zachodzie europy
z SDI ani czyms o podobnych cenach i parametrach.
Wykorzystuja Was nie dajac alternatywy wyboru. Bo jesli nie SDI to co? T1?,
TPSA i 02...?.
Przyjdzie czas ze to sie skonczy i bedzie lepiej. Wydaje mi sie ze chello
jest tego pierwszym przykladem.
No, chyba ze wam z tym dobrze :)).