Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 11:02:50 MET

Ile jeszcze sieć onetu (poczta i news) zamierza tak pracować jak to się
dzieje u mnie - czyli praktycznie w ogóle nie chce pracować od około
miesiąca :-(
Czy w onecie nadal mają miejsce jakieś remonty, modernizacje itp. - ponad
miesiąc ?!!!
Czyżby nie było osób w krakowskim onecie, które powinny reagować na takie
niepokojące sygnały i działać coś w tym temacie - coś pomierzyć posprawdzać
i przywrócić dawną świetność swoich serwerów ? łącz ?.
Dzisiaj gdy chciałem odebrać pocztę ze skrzynki onetu to w czasie 10 minut
!!!! powtarzam MINUT !!! nie doszło do uwierzytelnienia hasła dostępu do
skrzynki !!!! Po czasie 10 minut od rozpoczęcia procesu łaczenia się z
serwerem pocztowym onetu nie odebrał żadnej wiadomości !!!
To już jest lekka przesada ! Impulsy lecą a wszystko stoi w miejscu :-(
Gdzie np. na serwerze "poczta.fm" cały proces wraz z odebraniem kilku paro
kilowych postów trwa kilkanaście sekund !
Wydaje mi się ( nie wiem czy dobrze ?), że problem z onet pocztą będą
prawdopodobnie mieli wszyscy modemowcy krakowscy - zakładając, że na
centralę gdzie są umieszczone modemy dostępowe do netu dla całego Krakowa
jest jedno łącze do Onetu (?)
Podobnie sprawa od niedawna ma się z serwerem grup dyskusyjnych
"news.onet.pl" gdzie potrafi mi odrzucić wysyłaną wiadomość (błąd nr 480) i
szybkość ściągania też dziwnie padła - dlatego też byłem zmuszony wrócić na
"news.tpi.pl"
Najgorsze jest to, że u części osób onet nadal funkcjonuje wyśmienicie.
Czy w końcu ktoś odpowedni weźmie tę sprawę w swoje ręce ?
Czy ktoś ma jeszcze problem z onetem ?

--
Tnijcie cytaty !!!