Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 18:45:29 MET

Nawiązując do postu z Sun, 7 Jan 2001 11:02:50 +0100 autorstwa Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl):
: Ile jeszcze sieć onetu (poczta i news) zamierza tak pracować jak to się
: dzieje u mnie - czyli praktycznie w ogóle nie chce pracować od około
: miesiąca :-(
: Czy w onecie nadal mają miejsce jakieś remonty, modernizacje itp. - ponad
: miesiąc ?!!!
: Czyżby nie było osób w krakowskim onecie, które powinny reagować na takie
: niepokojące sygnały i działać coś w tym temacie - coś pomierzyć posprawdzać
: i przywrócić dawną świetność swoich serwerów ? łącz ?.

Wiesz co? Prosiłem Cię parę razy o pomoc w diagnozie problemu.
Prosiłem o dokładniejszy opis, o wynik polecenia tracert www.onet.pl
itd itd.
Niestety nie podesłałeś, więc jak rozumiem, chcesz sobie tylko
pokrzyczeć na newsach, bo zupełnie nie interesuję Cię naprawienie
problemu.

: Dzisiaj gdy chciałem odebrać pocztę ze skrzynki onetu to w czasie 10 minut
: !!!! powtarzam MINUT !!! nie doszło do uwierzytelnienia hasła dostępu do
: skrzynki !!!! Po czasie 10 minut od rozpoczęcia procesu łaczenia się z
: serwerem pocztowym onetu nie odebrał żadnej wiadomości !!!

Ilość wykrzykników w powyższej wypowiedzi wyraźnie świadczy o tym, że
chcesz sobie tylko pokrzyczeć.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.