Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: porzeraczmuzguw (news_at_pozmu.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 15:17:44 MET

Sun, 7 Jan 2001 11:02:50 +0100, "Andrzej Litewka"
<andx_at_poczta.onet.pl> in msg <93a9al$amn$24_at_news.tpi.pl> wrote:

>Ile jeszcze sieć onetu (poczta i news) zamierza tak pracować jak to się
>dzieje u mnie - czyli praktycznie w ogóle nie chce pracować od około
>miesiąca :-(

Ja Ci powiem tak - mimo, że za onetem nie przepadam (konkurencja ;-)
to co do ich usług nie mam żadnych zastrzeżeń... tzn. do usług
komercyjnych ;-). Mam u nich swoje konto (za 183 zł dokładnie) od
jakichś 2 lat i praktycznie nigdy jeszcze nie było z nim żadnych
problemów (ze dwa razy przeprowadzali modyfikacje serwera, ale to było
zapowiedziane). Co do darmowych usług - to tak zazwyczaj jest :(
>Czy w onecie nadal mają miejsce jakieś remonty, modernizacje itp. - ponad
>miesiąc ?!!!

Na stronach info jest gdzieś info o wszelkich modernizacjach itp.
url-a niestety nie pamiętam :(

>Gdzie np. na serwerze "poczta.fm" cały proces wraz z odebraniem kilku paro
>kilowych postów trwa kilkanaście sekund !

a u mnie zupełnie odwrotnie - założyłem kiedyś znajomej konto na
poczta.fm i wszystko działało poooowooolliiii

>Podobnie sprawa od niedawna ma się z serwerem grup dyskusyjnych
>"news.onet.pl" gdzie potrafi mi odrzucić wysyłaną wiadomość (błąd nr 480) i
>szybkość ściągania też dziwnie padła - dlatego też byłem zmuszony wrócić na
>"news.tpi.pl"

u mnie news chodza ok,

>Najgorsze jest to, że u części osób onet nadal funkcjonuje wyśmienicie.

no to może wina leży w twoim łączu ?

--
|pozdrawia         news_at_pozmu.com    |