Odp: SDI- montaz

Autor: Tadeusz (tadziak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 17:45:07 MET

Użytkownik Dentarg <dentarg_at_freebsd.lublin.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:f1pYOumyrZASlH11vpH12bjLGgg2_at_4ax.com...
> On Sun, 7 Jan 2001 07:53:18 +0100, "Andrzej Roguzinski"
> <andyro_at_poczta.onet.pl> wrote:
>
> Tak sie narzeka na tepse, ale sa mili pracownicy, ktorzy znaja sie na
> swojej robocie.
> Mialem maly klopot z rejestracja revDNSa, ale po tygodniu mi sie udalo
> dotrzec do kompetetnej osoby i w ciagu 20 minut mialem wpis.

No do mnie przyszli z terminalem(a wcale nie chcialem), zamontowali, w
gniazdkach pogrzebali(w sumie ze 2 godz), nawet sterowniki mi
instalowali!(bronilem sie jak moglem- bo sie spieszylem, a oni zeby nic tu
nie gadac tylko instalowac :) ). I wszystko bez dod. oplat (999zl).

--
Pozdrawiam,
Tadeusz