Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 23:12:44 MET

Dnia 12 Jan 01 o godz. 19:32, Bronek Kozicki napisal(a):

> windowsie.
> chodzą!!
>
> potrzebna Ci usługa rozwiązywania nazw - WINS, a to dlatego ponieważ
> "otoczenie sieciowe" w konfiguracji bez WINS używa broadcast-ów, które z
> definicji pomiędzy segmentami sieci nie przechodzą.

Pomiedzy jakimi segmentami sieci nie przechodza? Pomiedzy polaczonymi przez
repeatery/huby/switche na pewno przechodza. Nie przechodza tylko przez
routery.
Ale rzeczywiscie to jest chyba to. Dobrze byloby sprawdzic, czy z
ustawieniami maski podsieci jest wszystko w porzadku.

> Ale może to "otoczenie
> sieciowe" jest Ci niepotrzebne?

Mysle, ze mu jest potrzebne do tego, ze jezeli komputera nie widac w
otoczeniu sieciowym, to na ogol nie mozna mapowac udostepnionych z niego
dyskow :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl