Re: Precz z CENZUR¯ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 24 Oct 1999 - 11:59:14 MET DST

Dnia 23 Oct 99 o godz. 22:49, Zbigniew napisal(a):

> Nie jestem zebrakiem i nie widze powodu , zeby wys³uchiwac takich
> obrazliwych stwierdzeñ.
[...]
> Cenie kazda prace , równiez admistratorow ale nie ¿adam niczyjej ³aski.

Ciesze sie, ze ktos wreszcie publicznie powiedzial, ze zarozumiale
stwierdzenia administratorow news "my tu ustalamy prawa, a jak nie chcesz -
nie korzystaj" sa po prostu OBRAZLIWE. Moze jak to powie jeszcze kilka
innych osob poza mna, to cos do nich dotrze. Chociaz watpie. Niestety, jak
na razie jakiekolwiek powolywanie sie na kulture, etyke, uczciwosc itp.
wartosci do tych ludzi po prostu nie dociera... :-((((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl