Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 28 Oct 1999 - 12:34:28 MET DST

Dnia 28 Oct 99 o godz. 0:36, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> przeczytalem, ale ta odpowiedz ma sie nijak do mojego listu,
> wiec nie wiem po co mnie do niej odsylasz :-(
IMHO jest odpowiedzia takze na twoj list (usilowales porownac moja postawe do
tego, ze przepisy drogowe sa obrazliwe, bo jakis urzednik dyktuje ci jak masz
jezdzic; ja na to odpowiedzialem, ze rzecz nie tyle w tym, *ze* dyktuje,
tylko *jak* dyktuje. Rozinalem ten temat w liscie, ktorego MsgID ci podalem.)

> No wlasnie tego jakos nie zauwazylem. Raczej nie podejrzewam Janka
> o zachowanie obrazliwe w stosunku do kogokolwiek.
Tez pisalem o tym, ze nie chodzi mi o Janka.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl