Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 25 Oct 1999 - 22:43:04 MET DST

Dnia 25 Oct 99 o godz. 22:34, Sławomir Białek napisal(a):

> no i co? można mu marudzić, żeby zatrzymał się zabrać kogoś
> jeszcze, zboczył z kursu, zatrzymał się na kawę? :)
Post, na ktory odpowiadalem, dotyczyl wlasnie tego, ze kierowca to *robi*, a
pasazer nie ma prawa *przeciwko temu* marudzic, skoro jedzie za darmo...

> tak samo - stosujesz się do regulaminu (autobus odjeżdza o ... z ...,
> jedzie przez ... ... i dowozi Cie do ...), albo nie jedziesz.
Ale rownoczesnie kierowca nie mowi ni stad ni zowad: "lysi nie jada, bo tak
mi sie podoba. A jak sie komus nie podoba, to wynocha, bo ja wam robie laske,
ze was za darmoche woze."
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl