Re: Precz z CENZURŻ na polskich news!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 27 Oct 1999 - 12:42:12 MET DST

Dnia 26 Oct 99 o godz. 23:50, Wojtek Sylwestrzak napisal(a):

> Ty tak uwazasz, natomiast ludzie, ktorzy sie na tym znaja,
> bo zajmuja sie administracja usenetu uwazaja, ze to zagraza
> "stabilnosci calego systemu".
Tylko ze nie przedstawiaja na poparcie swojej tezy zadnych argumentow (mam na
mysli unikod, z HTML-em w ostatecznosci jestem w stanie sie zgodzic, chociaz
ktos tu juz argumentowal, ze posty, ktore zawieraja 30 linijek cytatu i jedna
dopisana pod spodem wlasna linijke zwiekszaja ruch w takim samym stopniu, o
ile nie wiekszym, jak posty w HTML-u, wiec jezeli trzymac sie uzasadnienia
podanego dla HTML-a, to czemu tych postow sie nie kasuje???).
Dla jasnosci, zeby ktos znowu nie przypisal mi czegos czego nie powiedzialem:
ja bynajmniej NIE UWAZAM, ze *nalezy* pisac w HTML-u. Ale tez nie jestem
wcale przekonany, ze takie posty nalezy *kasowac*.

> Dlaczego sadzisz, ze powinni kierowac sie Twoim zdaniem
> a nie swoim doswiadczeniem i wiedza ?
Dopoki nie przedstawiaja argumentow, tylko mowia "my uwazamy tak", to ja moge
powiedziec "a ja uwazam inaczej" i nasze zdania sa rownoprawne.
Dopiero potrzebne sa jakies argumenty aby to rozstrzygnac. Jak dotad ich nie
widzialem.
Powtarzam, prosze o wskazanie argumentow, w jaki sposob uzywanie unikodu w
postach zagraza stabilnosci calego Usenetu.

> nie wiem o czym dokladnie tu piszesz, ale na pewno sa administratorzy,
> ktorzy lekcewaza uzytkownikow, tylko co z tego wynika ?
To, ze jest to zachowanie niewlasciwe i nie powinno miec miejsca.
To, ze wg mnie tacy administratorzy nie pamietaja, ze to oni sa dla
uzytkownikow, a nie odwrotnie.
To, ze mnie to oburza.
Wystarczy? :-)
Pozdrowienia,