Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 10:36:37 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:
> Piotrek, jezeli chodzi o WWW, to masz calkowita racje...
> Ale zauwaz ze facio pomieszal WWW z Internetem jako takim. A to juz ciezko
> scierpiec...
wg mnie dla przecietnego uzytkownika Internet to bedzie (juz jest?)
tylko i wylacznie WWW, czy tez WWW bedzie front-endem do wszystkich
innych uslug (to, ze link jest ftp://... to i tak nikt tego nie widzi,
dla niego to WWW).
i chyba lepiej, zeby user wiedzial, ze Internet to WWW, cos przyjemnego,
cos, co warto uzywac; niz zeby wiedzial, ze Internet to cos bardzo
skomplikowanego, od czego nalezy uciekac.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,