Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 07 Aug 1996 - 18:34:08 MET DST

Dnia 6 Aug 96 o godz. 11:04, Piotr Karocki napisal(a):

> wg mnie dla przecietnego uzytkownika Internet to bedzie (juz jest?)
> tylko i wylacznie WWW, czy tez WWW bedzie front-endem do wszystkich
> innych uslug (to, ze link jest ftp://... to i tak nikt tego nie widzi,
> dla niego to WWW).
Sluchaj, Internet ma dwie strony. "Martwe" informacje na dyskach i
zywych ludzi po drugiej stronie drutu. Strona "martwa" to w 90% WWW, OK.
Strona "zywa" to mail i newsy! Nie wolno o tym zapominac!!!! Bo Internet w
aspekcie socjologicznym to przede wszystkim srodek przekazu,
srodek komunikacji z innymi ludzmi. Bez maila o to ciezko.
Dla mnie Internet to przede wszystkim mail, dopiero potem WWW.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl