Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet)

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 10:39:00 MET DST

Dariusz Margas wrote:
> To nie miala byc zacheta tylko informacja. A poza tym daje, bo
informacja typu: 'to nie dla ciebie, za skomplikowane, spadaj'.

> przede wszystkim siec, a uslugi anonimowe to tylko dodatek...
dodatek w tym sensie, ze tylko jedna linia w /etc/services, ale
wlasciwie wszystko, przynajmniej jesli chodzi o ilosc MB

> No bo jak ktos uwaza ze Internet to WWW.... to no comments ;-)
nie uwazam, ze Internet to WWW, ale ze jest to wystarczajaco dobre
przyblizenie dla przecietnego chlebozercy.

> A dla mnie sie nie nadaje...
> Wole tina i pine
CZEMU? pytanie bylo o konkrety, a nie 'lubie, bo lubie'.

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,