Re: M$ Exchange

Autor: Piotr Karocki (yskarock_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 10:27:24 MET DST

Antek Sawicki wrote:
> RFC (czyli nizgodnymi z Internetem) ? Jedynym uzasadnieniem stosowania
> CP1250 (bo chodzi mi o polskie znaki narodowe) jest chęć pokazania swiatu
> że to Monopoli$ta wprowadza standardy i że to co sam wymysli (niezależnie
ile razy nalezy powtarzac, rowniez na tej liscie, ze CP1250 to nie jest
wymysl Microsoftu tylko norma ANSI?

ile razy trzeba bedzie powtorzyc, ze MsIE 3.0 wprowadza do systemu
przekodowywanie, tak ze na zewnatrz Internet jest ISO (jak ktos chce), a
w srodku ANSI (czyli tak, by wpasowac sie do istniejacych fontow)?

czy zdajesz sobie sprawe, ile CZASU uzytkownikow (a wiec rowniez ich
pieniedzy) zajeloby przekodowywanie wszystkich dokumentow istniejacych w
CP1250 na ISO?

i apropo trzymania sie norm.
czy korzystasz z klawiatury z ukladem maszynistki czy tzw.
'programisty'? jesli 'programisty', jesli uwazasz, ze sprzedawanie w PL
klawiatur 'angielskich', bez wprowadzonych polskich znakow w miejscach
okreslonych przez Polska Norme jest OK, to czemu nie mozna na tej samej
zasadzie miec innej strony kodowej?

--
Piotr Karocki,
mirror maintainer,