Re: O tym jak M$ robi klientow w balona (bylo: Re: Intranet

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_beauty.ternet.pl)
Data: Tue 06 Aug 1996 - 11:24:43 MET DST

On Tue, 6 Aug 1996, Piotr Karocki wrote:

> wg mnie dla przecietnego uzytkownika Internet to bedzie (juz jest?)
> tylko i wylacznie WWW, czy tez WWW bedzie front-endem do wszystkich
> innych uslug (to, ze link jest ftp://... to i tak nikt tego nie widzi,
> dla niego to WWW).
> i chyba lepiej, zeby user wiedzial, ze Internet to WWW, cos przyjemnego,
> cos, co warto uzywac; niz zeby wiedzial, ze Internet to cos bardzo
> skomplikowanego, od czego nalezy uciekac.

Yasne - no bo jak mu sie tak tlumaczy, ze to "program podobny do helpa"...

A czy telefon to Kowalski, do ktorego moge zadzwonic?
Czy jak zamiast Kowalskiego telefon stanie sie niemila panienka z
lokalnego BOKu, to przestane go uzywac, bo "telefon (= panienka z BOKu)"
jest niemily ???

INTERNET TO SIEC (!!!) a nie dostepne w niej uslugi.
A mile to moze byc np. to ze zamiast wyslac x faksow do USA za $$$, wysle
x maili praktycznie za darmo, albo wczytam przychodzaca poczte bez
przepisywania do arkusza kalkulacyjnego..

   - Bye! -

== darecki_at_beauty.ternet.pl == fido 2:480/86.3 ==