Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 14 Nov 2023 11:00:00 -0800 (PST)
On Tuesday, November 14, 2023 at 5:36:32 a.m. UTC-6, Eneuel Leszek Ciszewski
wrote:
> Tyle razy byłem a dyskotekach -- byli tam dorośli, nie dzieci... ;)

Oj Panie, ja sam jestem sroka i lubie kolorowe rzeczy.
A to czerwony rower - sa najszybsze, a to holograficzna folie blyszczaca sie
tecza jak parada literkowych a to bursztynowy kolor literek w terminalu.

Ale te scrollujace tecze rgb w domyslnych trybach to nawet mnie odrzucaja...