Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Sat, 18 Nov 2023 10:29:39 +0100
W dniu 14 lis 2023 o 11:52, Trybun pisze:

Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.

Nie mam opakowania.

Nie mam helikoptera.

Co ma brak opakowania do niezgodności z opisem?

Brak oryginalnego opakowania w wielu przypadkach dyskwalifikuje możliwość reklamowania.

Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.

Nie czytałeś czy nie widziałeś?
Monster:
   - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
   - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.

Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
i nie wybaczyć) to częsta praktyka

O problemach oczywiście słyszałem, ale nie o egzekwowaniu gwarancji.

W wypadku Monstera nie egzekwowałem gwarancji. Tobie (jak niektórym
biegłym sądowym?) można wielokrotnie bezskutecznie coś oznajmiać...

O jakiej gwarancji można myśleć, gdy:
 - ekran/wyświetlacz nowego telefonu jest uszkodzony
 - faktyczna ilość pamięci jest znacznie mniejsza
   niż opisowa/specyfikacyjna

Aby było jasne (choć nadal nie będzie?) nie dlatego
te ilości są różne, że:
 - MB=/=MiB i (tym bardziej) GB=/=GiB
 - część pamięci zajmuje telefoniczny soft

Być może nie czytałeś tych postów, ale odpowiadałeś na nie... ;)

No to dobrze pamiętam że nie pisałeś o reklamowaniu Potwora. .

W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
Przerabiałem kilka razy.

Nieco wyżej zauważasz o ME:
   T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy

ME ma średnio licząc 10x więcej towaru w ofercie, i jest ogólnie rzecz biorąc tańszy.. Choć wyjatkoweo akurat kompa stacjonarnego kupiłem akurat w Avansie.

Avans czy Media Expert -- to Terg SA. :)

Ale są to dwa baaarrdzo różne sklepy, różnią się praktycznie wszystkim, zarówno te online jak i stacjonarne.

Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,

ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.

Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.

Nie mam pojęcia jak jest z tym u Ciebie, ale u mnie jest tak jak napisane powyżej.

Zazwyczaj wystarczy info z mej strony, czasami sprzedawca domaga się
dodatkowych wyjaśnień -- rzadko spotykam się ze złym traktowaniem,
zaś ME jest gorszym sprzedawcą niż bardzo złym...

-=-

Z Tobą można długo i namiętnie mielić wodę młynkiem do kawy...
(choćby Twe uporczywe ,,egzekwowanie gwarancji'')

-=-

Opuszczam ten wątek, bo żal mi ,,młynka do kawy''...
(mielenie wody młynkiem do kawy -- zmieli twarde ostrza/łopatki
młynka, zaś delikatnej/miękkiej wody nie wzruszy, gdyż nasz
świat opiera się o rachunek prawdopodobieństwa itp. zasady..
uderzeniem cepa w zegarek łatwiej uszkodzić zegarek niż cep...)

Podświetlenie klawiatury wg mnie ułatwia pisanie w ciemności,
więc zostałeś oszukany... Gwarancja wg mnie nie ma tu zastosowania...
Brak opakowania czy paragonu wg mnie nie zamyka drogi do odzysku
pieniędzy z racji ,,niezgodności''... Problem  w tym, czy jesteś
tu Konsumentem itd...

Allegro? -- powstrzymują mnie koszty transportu, nie obsługa.
Media Expert? -- jeśli nie oszuka, to choć czas zmarnuje...

No i dobrze.
 Allego - matacze u których do samego końca nie wiem na czym stoję, logowania, sranie w banie i inne zawracanie mi klientowi rzyci ,.. Już nawet nie będę powtarzał opisywanych wcześniej swoich perypetii z samymi kontrahentami.  ME - wszystko przejrzyste, łatwe, szybkie i przyjemnie. W wersji online nie znam lepszego/przyjaźniejszego od nich sklepu.