Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 14 Nov 2023 10:46:56 -0800 (PST)
On Tuesday, November 14, 2023 at 5:04:21 a.m. UTC-6, Trybun wrote:

> W moim przypadku jest tylko potrzeba widoczności znaków klawiszy po
> ciemku. Wszystko inne jest na dalszym planie, aczkolwiek mały
> potencjometr regulujący natężenia owego podświetlania też by się
> przydał, ale niekoniecznie.

Nie widzialem takich co maja takie sciemnianie. Zazwyczaj do tego jest
dodatkowy program ktory steruje sie przez kombinacje klawiszy.
Obejrz co ma logitech. Obejrz jakies recenzje na jutubie. Nie zebym przekonywal
ale bedziesz wiedzial co i jak sie nazywa i czego szukac a czego unikac.

> Nie da się tego zrobić na wsi z której do najbliższego miasta z dużym
> wyborem sprzętu offline  jest około 100km.

Na to ci nie poradze.

> To już zdecydowanie odpada, nie w sytuacji gdy klawiaturę idzie dostać
> za 8zł
> No i co z tego że ma mechaniczne?

Mechaniczne zazwyczaj wymagaja nieco wiecej wysilku w produkcji wiec producent
nie bedzie scinal kosztow bezsensu.
Taka korelacja. Nie mowie ze lepsze, mowie ze mechaniczne zazwyczaj sa lepiej
zaprojektowane, przemyslane i celowane do klientow ktorzy chca dobrej
klawiatury a nie pierdoletow.

Dla mnie mechaniczna jest lepsza bo pozwala wyczuc czy klawisz byl wcisniety i
zadzialal czy nie.
Nawet dobrej jakosci membranowe mnie czasem zawodza bo nie wiem czy zalapal
klawisz czy nie. A nie zawsze widac ze cos co sie nacisnelo zadzialalo - np.
copy.