Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 15 Nov 2023 00:53:51 GMT
On 2023-11-14, RadosławF <radoslawf@onet.pl> wrote:
> A wystarczyło porównać fotkę z włączonym podświetlaniem i z wyłączonym.

Czasami nie wystarczy. Podświetlenie klawiszy bywa dyskretne co nadal
jest ok. Podswietlenie w okół klawiszy zwykle też widać najbardziej pod
innym, niz uzytkowym, kątem. Bywa, że trudno ocenić, szczególnie jeśli
klawisze są podświetlane na biało.

> Jakieś siedemdziesiąt procent "podświetlanych klawiatur" jakie
> oglądałem z bliska robiło choinkę czy dyskotekę zamiast podświetlać
> oznaczenie klawiszy.
> W związku z tym nigdy bym nie pomyślał że trafi się ktoś na tyle
> naiwny że kupi bez sprawdzenia co naprawdę klawiatura oferuje.

To miałeś strasznego pecha. Wrzuć w google images, allegro, amazon.pl
klawiatura podświetlana i zobacz ile wychodzi takich, które mają
podświetlenie klawiszy od spodu bez podświetlenia znaku na klawiszach.
5%? Pewnie mniej.

--
Marcin