Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Trybun <MLSCh@jachu.cb>
Date: Sun, 12 Nov 2023 11:34:35 +0100
W dniu 10.11.2023 o 21:49, ptoki (ptoki) pisze:
On Friday, November 10, 2023 at 10:55:06 a.m. UTC-6, Trybun wrote:
W dniu 10.11.2023 o 17:39, ptoki (ptoki) pisze:
On Thursday, November 9, 2023 at 2:06:20 a.m. UTC-6, Trybun wrote:
W dniu 09.11.2023 o 06:50, ptoki (ptoki) pisze:
On Wednesday, November 8, 2023 at 9:27:50 p.m. UTC-6, Trybun wrote:
kupiłem "podświetlaną" klawiaturę. Problem w tym że ona nie ma
podświetlanych klawiszy a tylko miedzyklawiaturowe przestrzenie,
pożytku, poza wielce dyskusyjnym wyglądem - żadnego. Czy to możliwe żeby
producenci wypuszczali na rynek takie buble pod nazwą "klawiatura
podświetlana", czy tylko trafiłem na jakiś wybrakowany egzemplarz?
Jednym słowem, są powody aby reklamować czy nie ma?
1. Glosuj portfelem. Rob risercz przed zaplata
2. Nie wiem czemu pytasz o to tutaj. Jak niezgodne z pudelkiem to reklamuj. Ja
bym zwrocil i kupil dobre.
3. Jak cie oleja i nie dadza zwrocic a same klawisze ci pasuja to se kup
klawisze i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie
inwestycja niestety.
Jakby nie patrzeć to grupa o sprzęcie komputerowym..
O sprzecie a nie o prawie. Tu ci ludzie powiedza co mysla a nie do czego masz
prawo.
Jak widac nikt nie zapytal co to za klawira, jaki ma opic na pudelku itp.

Podswietlone klawisze sa podswietlone. Maja lampki od spodu? Maja. A to ze
literki nie sa przezroczyste to juz inna sprawa.
Nie zebym bronil producenta czy sprzedawcy. Ale jak chcesz zwrocic to od obu
zalezy czy ci kase oddadza. I narzekanie tutaj ci wiele nie pomoze bo nikt ci
nie podyktuje pisma z reklamacja...

Właśnie tu chciałem zasięgnąć języka, brak podświetlania klawiszy jest
zgodny z terminem "klawiatura podświetlana" czy nie..
Imho nie sa zgodne ale na to nie ma definicji. Jak sprzedawca przyjmie i odda
kase to jego decyzja.
Kopac sie z nim nie bedziesz bo nie warto.

Klawisze luzem są droższe od samej klawiatury
A to juz inny aspekt. IMHO nieistotny. Mozna dostac klawiature za darmo i
dokupic klawisze i to bedzie dobry dil jak klawiatura dobra.

Wiec zapytaj sie sam siebie czy klawisze dobre i czy warto inwestowac w keycapy.
A w miedzy czasie zareklamuj. Ryzykujesz ze kasy nie zwroca a klawire oddadza
jak oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a
potencjalnie dwa razy.
O jakim prawie? Nie rozumiesz pytania do użytkowników podświetlanych
klawiatur?
Jak juz pisalem, nieistotne co my ci tu napiszemy. Istotne co sklep pomysli.
Ale widze ze nawet tu nie czytasz to sie nie dziwie ze kupujesz bez refleksji i
potem nie jestes zadowolony.

Ponownie: Sprobuj zwrocic, jak sklep odda kase to fajnie, jak nie to powodzenia
w uzeraniu sie. Nasza opinia sklepowi do sumienia nie dotrze.

Jak to nieistotne, - masz taka klawiaturę to piszesz -  "u mnie też jest to choinka a nie klawiatura podświetlana", albo odwrotnie, "nigdy nie widziałem klawiatury podświetlanej, bez podświetlanych klawiszy"..
To na nic bo po rozpakowaniu wyrzuciłem karton.