W dniu 14 lis 2023 o 11:52, Trybun pisze:
Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.
Nie mam opakowania.
Nie mam helikoptera.
Co ma brak opakowania do niezgodności z opisem?
Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.
Nie czytałeś czy nie widziałeś?
Monster:
- miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
- miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.
Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
i nie wybaczyć) to częsta praktyka
O problemach oczywiście słyszałem, ale nie o egzekwowaniu gwarancji.
W wypadku Monstera nie egzekwowałem gwarancji. Tobie (jak niektórym
biegłym sądowym?) można wielokrotnie bezskutecznie coś oznajmiać...
O jakiej gwarancji można myśleć, gdy:
- ekran/wyświetlacz nowego telefonu jest uszkodzony
- faktyczna ilość pamięci jest znacznie mniejsza
niż opisowa/specyfikacyjna
Aby było jasne (choć nadal nie będzie?) nie dlatego
te ilości są różne, że:
- MB=/=MiB i (tym bardziej) GB=/=GiB
- część pamięci zajmuje telefoniczny soft
Być może nie czytałeś tych postów, ale odpowiadałeś na nie... ;)
W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
Przerabiałem kilka razy.
Nieco wyżej zauważasz o ME:
T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy
ME ma średnio licząc 10x więcej towaru w ofercie, i jest ogólnie rzecz
biorąc tańszy.. Choć wyjatkoweo akurat kompa stacjonarnego kupiłem
akurat w Avansie.
Avans czy Media Expert -- to Terg SA. :)
Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy
związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,
ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.
Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.
Nie mam pojęcia jak jest z tym u Ciebie, ale u mnie jest tak jak
napisane powyżej.
Zazwyczaj wystarczy info z mej strony, czasami sprzedawca domaga się
dodatkowych wyjaśnień -- rzadko spotykam się ze złym traktowaniem,
zaś ME jest gorszym sprzedawcą niż bardzo złym...
-=-
Z Tobą można długo i namiętnie mielić wodę młynkiem do kawy...
(choćby Twe uporczywe ,,egzekwowanie gwarancji'')
-=-
Opuszczam ten wątek, bo żal mi ,,młynka do kawy''...
(mielenie wody młynkiem do kawy -- zmieli twarde ostrza/łopatki
młynka, zaś delikatnej/miękkiej wody nie wzruszy, gdyż nasz
świat opiera się o rachunek prawdopodobieństwa itp. zasady..
uderzeniem cepa w zegarek łatwiej uszkodzić zegarek niż cep...)
Podświetlenie klawiatury wg mnie ułatwia pisanie w ciemności,
więc zostałeś oszukany... Gwarancja wg mnie nie ma tu zastosowania...
Brak opakowania czy paragonu wg mnie nie zamyka drogi do odzysku
pieniędzy z racji ,,niezgodności''... Problem w tym, czy jesteś
tu Konsumentem itd...
Allegro? -- powstrzymują mnie koszty transportu, nie obsługa.
Media Expert? -- jeśli nie oszuka, to choć czas zmarnuje...
--
`_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
(,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
-bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s
|