Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Wed, 15 Nov 2023 00:22:07 -0800 (PST)
On Tuesday, November 14, 2023 at 6:53:54 p.m. UTC-6, Marcin Debowski wrote:
> Czasami nie wystarczy. Podświetlenie klawiszy bywa dyskretne co nadal
> jest ok. Podswietlenie w okół klawiszy zwykle też widać najbardziej pod
> innym, niz uzytkowym, kątem. Bywa, że trudno ocenić, szczególnie jeśli
> klawisze są podświetlane na biało.
> To miałeś strasznego pecha. Wrzuć w google images, allegro, amazon.pl
> klawiatura podświetlana i zobacz ile wychodzi takich, które mają
> podświetlenie klawiszy od spodu bez podświetlenia znaku na klawiszach.
> 5%? Pewnie mniej.

Az poklikalem. No nie. klikalem dobre 10 minut filtrujac klawiry do 100pln (jak
nasz OP tu celowal ) i po odrzuceniu smieci takich jak mini klawiry na BT i
jakies smiecie znalazlem literalnie jedna ktora nie byla jakims totalnym
wynalazkiem i miala przezroczyste klawisze.
Sortowalem po cenie w dziale komputery i akcesoria.

Na allegro (tu kategoryzacja jest fhui lepsza) w zakresie 50-75pln widze ze
jest pi* oko 50/50

Te co sa podswietlane w polowie nie maja przezroczystych klawiszy
https://allegro.pl/kategoria/urzadzenia-wskazujace-klawiatury-4566?string=klawiatura%20pod%C5%9Bwietlana&konstrukcja=pod%C5%9Bwietlenie&price_from=50&price_to=75

Przejrzalem ze 20 pierwszych.

ponizej 50pln nie schodzilem.

Uwaga tylko taka ze OP to z alegro sie nie lubi. Ale alegro to imho dobra
probka statystyczna rynku.
A ze wszelkie menda expierdy to gorzej niz allegro to jest jak jest...