Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 30 Dec 2021 00:56:12 GMT
On 2021-12-29, ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:

> Nie, i dlatego mowie ze to tak w kratke. Bo linux wstanie, winda
> pewnie tez jak w odpowiedniej wersji ale mozesz takiej nie miec albo
> niechciec.

To nie jest aż tak istotny problem. Chodzi bardziej o ułatwienie.
Czasami jest potrzeba pogrzebania w biosie, czy to płyty czy np. jakiejś
karty HBA.

> Bo nadal stowa, nadal jakies tam waty zre.
> Niestety nie ma tanich ati rage jak stosowane w serwerach.
> nie ma intelowych dummy fb, a w plycie nie masz pci wiec nie
> podepniesz starej z kosza...

No właśnie też nad tym boleje... nawet rozglądałem się za jakąś
przejściówką pcie->AGP/pci.

> W ten x16 normalnie wtykasz grafe. U ciebie jest pewnie cos innego tam
> wsadzone. IMHO, od biedy urzezbisz ale szkoda czasu. Moze da sie na
> jakims ali czy allegro kupic rozdzielacz x16. Moze to mniej felerne
> rozwiazanie by bylo...

No właśnie zamówiłem sobie takie jedne "hub". x1->4x x16 :)

> Do tego to ja mam laptopy. Cena podobna, zero problemow, calkiem
> sensowne zarzadzanie energia. Ale jak tam kto lubi.

Z ECC? Jak do tego podepniesz np. 8 dysków?

--
Marcin