Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] coś w zamian za kartę graficzną....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 28 Dec 2021 03:58:58 GMT
Płyta bez wbudowanej grafiki, z usb2, bez wolnych slotów pcie "x16", za
to z paroma "x1". To będzie chodzić jako serwer, ale chciałbym mieć
opcję dostępu po konsoli inna niż typu RS232 - np. chciałbym móc wleźć w
ustawienia biosu. To wszystko raczej od wielkiego dzwonu, ale cieszyłaby
mnie taka dostępna opcja.

Odpalałem kiedyś standardową x16 grafikę na adapterze x1->x16 do kopania
i to działało, ale szkoda mi też prawdę mówiąc standardowej karty
graficznej na tak okazjonalne użycie. Jest tu jakiekolwiek inne rozwiązanie,
np. coś na usb? Podejrzewam, że nie, ale na wszelki wypadek pytam.

--
Marcin