Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Wed, 29 Dec 2021 00:06:00 GMT
On 2021-12-28, ptoki <sczygiel@gmail.com> wrote:

> Na usb masz sporo displaylinkow.
> Ale dziala toto troche w kratke.

A próbowałeś jakikolwiek odpalać bez innej grafiki na pokładzie?

> Na allegro za jakas stowke kupisz cos na pci-e x1 Ale to taki sredni pomysl.

O nie wiedziałem, że takie są. Dlaczego średni?

> Zle sobie zaplanowales ten serwer. Ale jak sie uprzesz to cos
> urzezbisz. Tam ma byc winda czy linux? Obie daja sie od biedy zmusic
> do bezglowego dzialania ale jak zwykle, nieco sie narzezbic trzeba a i
> jak zestawisz a cos padnie to sie nawyglupiasz.

To jest taki projekt półedukacyjny gdzie chciałbym sobie sprawdzić co są
warte generyki mobo typu X79 czy X99. One mają zwykle po jednym x16 i x1
(nie chcę wychodzić poza mATX). Do tego jakiś 60W Xeon, z 8-16GB Ramu
ECC i teoretycznie jest to rozsądna maszyna pod NAS za ca 300zł.
Pod Linuksem.

--
Marcin