Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....
From: ptoki <sczygiel@gmail.com>
Date: Tue, 28 Dec 2021 12:07:46 -0800 (PST)
poniedziałek, 27 grudnia 2021 o 21:59:01 UTC-6 Marcin Debowski napisał(a):
> Płyta bez wbudowanej grafiki, z usb2, bez wolnych slotów pcie "x16", za
> to z paroma "x1". To będzie chodzić jako serwer, ale chciałbym mieć
> opcję dostępu po konsoli inna niż typu RS232 - np. chciałbym móc wleźć w
> ustawienia biosu. To wszystko raczej od wielkiego dzwonu, ale cieszyłaby
> mnie taka dostępna opcja.
>
> Odpalałem kiedyś standardową x16 grafikę na adapterze x1->x16 do kopania
> i to działało, ale szkoda mi też prawdę mówiąc standardowej karty
> graficznej na tak okazjonalne użycie. Jest tu jakiekolwiek inne rozwiązanie,
> [...]
Na usb masz sporo displaylinkow.
Ale dziala toto troche w kratke.
Na allegro za jakas stowke kupisz cos na pci-e x1 Ale to taki sredni pomysl.

Zle sobie zaplanowales ten serwer. Ale jak sie uprzesz to cos urzezbisz.
Tam ma byc winda czy linux?
Obie daja sie od biedy zmusic do bezglowego dzialania ale jak zwykle, nieco sie
narzezbic trzeba  a i jak zestawisz a cos padnie to sie nawyglupiasz.

Tak wiec chyba najmniej zle rozwiazanie to jakas grafika na pci-e x1. Albo tak
jak piszesz, konwerter...