Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] coś w zamian za kartę graficzną....
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 31 Dec 2021 15:41:11 GMT
On 2021-12-31, Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer> wrote:
> [...]
>>
> [...]
>
> Tak btw na zupełnym marginesie... chcesz podnieść stabilność platformy,
> wsadzić pamięci ECC, używasz ZFS/BTRFS/RAID, zależy Ci na unikalnych
> zasobach z 15 lat... wszystko ok, ma to sens, bez względu na koszta. I
> wtedy wjeżdża na białym koniu płyta no-name, która ma być fundamentem
> tej twierdzy... nic tu Ci nie zgrzyta?
> Tak, czytałem, to tak edukacyjnie (i zasoby z 15 lat?), i tak, szybsza w
> grach u youtuberów (po kilkunastogodzinnych testach zaraz po
> zainstalowaniu), a Ty ...serwer 24/7 na tym stawiasz. I nic? Zero obaw i

Zastanawiałem się nad tym i wyszło mi, że ten zgrzyt to bardziej
mentalny. To coś po linii, że i tak wszstkie kości/moduły pochodzą od
garstki producentów. Można argumentować, że markowe mają lepsze reżimy
kontrolne, ale czy na pewno? Ktoś zainwestował jednak trochę kasy aby te
generyki wyprodukować (a wcześniej pozyskać części) i jakby miało tam
być coś bardzo nie tak to przy tym stopniu skomplikowania produktu chyba
by jednak szybko wyszło. A cała reszta, to są w końcu i standardowe
elementy i technologie, a większość rzeczy jest made in China tak czy
inaczej, więc nie zdziwiłbym się gdyby to było na tych samych liniach
robione co markowe. No i co się tam może właściwie stać? Przestanie
działać to przestanie.

> Tak na marginesie mnie starorocznie zastanowiło... czuwaj i szczęśliwego
> nowego :-)

Dzięki i wzajemnie, u mnie już za 20 min :)

--
Marcin