Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
From: Roman Tyczka <romantyczka@hate.you.spammer>
Date: Thu, 22 Jul 2021 17:49:30 +0200
On 22.07.2021 14:45, Andrzej P. Wozniak wrote:
Jesteś dupkiem, który przyszedł pomarudzić, jak przystało na starego zgreda. Zachowujesz się jak nagorszy lamer, który przez 20 lat nic się nie zmienił.
[...]
Dotarło czy mam użyć bardziej dosadnych słów, Sebuś?

Czyżby Sebuś zrobił Ci krzywdę, której nie potrafisz mu zapomnieć? Takiego poziomu skumulowanego jadu dawno nie widziałem. Wybacz mu, nadstaw drugi policzek, bądź ponad niskimi instynktami i prymitywną żadzą odwetu :-)

--
pzdr
Roman