Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
From: "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid>
Date: Thu, 22 Jul 2021 14:45:39 +0200
Osoba podpisana jako heby <heby@poczta.onet.pl>
w artykule <news:sdb08n$fnk$1@dont-email.me> pisze:

Zakładasz błędnie, że jestem kolejnym dupkiem z okolic "znajdźcie mi". Otóż, dla Twojej wiadomości, ruszyłem tą dupę niezliczoną ilosc razy, nie tylko googlując, ale i praktycznie testujac wszelaki sprzęt *ZANIM* zapytałem.

Jesteś dupkiem, który przyszedł pomarudzić, jak przystało na starego zgreda. Zachowujesz się jak nagorszy lamer, który przez 20 lat nic się nie zmienił.

Gdybyś naprawdę chciał pomocy, to już na samym początku wyliczyłbyś sprzęt, którego nie zaakceptowałeś i podał jego krótką ocenę. Zamiast tego opieprzasz ludzi za dobre chęci.

http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#beprecise
http://rtfm.killfile.pl/#precyzja
http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#explicit
http://rtfm.killfile.pl/#precyzja1
http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html#not_losing
http://rtfm.killfile.pl/#lajza

Dotarło czy mam użyć bardziej dosadnych słów, Sebuś?

--
Andrzej P. Woźniak uszer@pochta.onet.pl (zamień miejscami z⇔h w adresie)