Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płyta + CPU +2x ethernet 1Gb, mała
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 19 Jul 2021 23:44:41 GMT
On 2021-07-19, heby <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Czyli nie doczytałeś w dyskusji, prawda?

Doczytałem. Odnosiłem się bezpośrednio do twierdzenie przedmówcy.

> Pojedynczy PHY sobie bangla na 1Gbps. I jeden i drugi.
>
> Odpalasz routingi i przerzucasz pornole z A do B. Nagle magicznie nie ma
> 1Gbps.

Akurat na atomie, trochę wątpię aby się dało wyciągnąć tyle pomiędzy
interface'ami, ale podawałem rozwiązania gdzie się da lub powinno dać,
więc trochę wychodzi mi, że albo nie wiesz czego chcesz, albo masz
jakieś dodatkowe wymagania, których nie ujawniasz. Bądź lęki.

Wspomniany Hex z zewnętrznym AP spełnia wszystko z Twojej listy, no
chyba że usb 2.0 to za wolno dla Twojego PXE Nb. na Hex'a jest też
OpenWRT.

Generyczny, chiński sbc z N3160, który robi mi od 3 czy 4 lat za głowny
serwer, wyrabia 800mbit/s iperfem i równiutko 900mbit/s przy
przerzucaniu ssh pomiędzy /dev/zero i /dev/null. Cpu jest przy tym
obciążone ca 30%.

--
Marcin