Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] PC bez x86_64

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] PC bez x86_64
From: netx <nospam@gazeta.pl>
Date: Sun, 30 May 2021 16:28:40 +0200
Przepraszam, bo to zabrzmi jak osobisty atak, ale skąd u Ciebie ciągła,
organiczna niechęć do Apple? Sam nie jestem święty, bo ma taką niechęć
do produktów Microsoftu, ale u mnie wynika to stąd, że muszę na tej
kupie codzinnie pracować i w dodaku nikt mnie w otoczeniu nie rozumie :)
ale jak rozumiem, sam nie masz z Apple kupą nic wspólnego co mogłoby
wywoływać wieksze frustracje?

Apple jako pierwsze wprowadziło takie innowacje do telefonów jak: niewymienna bateria, brak slotów na kartę pamięci, kabelek do podłączenia iPhona do komputera inny niż standard (USB), hermetyczne środowisko i pewnie dla programistów też hermetyczne. Miałem jakiś telefon Apple z wyższej półki i może bym zaakceptował w.w. wady ale jakość dźwięku w rozmowach była gorsza niż w moim Huawei więc grzecznie powróciłem do Androida. Taką miałem styczność z iPhone, ale podejrzewam że środowisko komputerów (Mac) jest nie mniej hermetyczne.